Język:

Oferta

Kompleksowa organizacja ślubu i wesela

Szukacie kogoś, kto z sensem, stylem i miłością do detali zajmie się organizacją Waszego ślubu i wesela?

Organizowanym przez nas ceremoniom ślubnym i weselom towarzyszy nasza pasja i profesjonalizm, z którymi podchodzimy do każdego przedsięwzięcia, bez względu na to czy zajmujemy się kompleksową organizacją czy tylko wybranymi elementami.

Wsłuchując się w Wasze marzenia i wyobrażenia razem z Wami tworzymy niepowtarzalny scenariusz Waszej uroczystości.

Usługi wchodzące w zakres kompleksowej organizacji ślubu i wesela:

  • Stworzenie harmonijnej koncepcji dekoracji – czytaj więcej „Koncepcja dekoracji”
  • Typowanie miejsca wesela i ślubu – czytaj więcej „Typowanie lokalizacji”
  • Prowadzenie z wybranym miejscem rozmów w Waszym imieniu: analiza umowy i ewentualna korekta zapisów; pomoc w negocjacjach; rozplanowanie miejsca przyjęcia; ustawienie i nakrycie stołów; pomoc w wyborze menu, win;
  • Stworzenie indywidualnego terminarza przygotowań i realizacja zadań zgodnie z nim
  • Stworzenie budżetu ślubnego
  • Organizacja poszczególnych usługodawców z uwzględnieniem Waszych oczekiwań cenowych, jakościowych, stylowych
  • Negocjacje umów z usługodawcami, pilotowanie terminów wpłat zaliczek, przekazywanie usługodawcom wszystkich Waszych ustaleń
  • Organizacja oprawy muzycznej ślubu i przyjęcia weselnego
  • Organizacja fotografa i filmowca
  • Organizacja fryzjera, wizażysty, stylisty, kosmetyczki, pomoc w zakupie garderoby ślubnej
  • Polecenie sprawdzonych salonów/krawców: suknia, garnitur szyte na miarę, suknie dla druhen i druhenek
  • Organizacja florysty i koordynowanie jego prac zgodnie z koncepcją dekoracji
  • Organizacja papeterii ślubnej: save the date, zaproszenia, winietki, karty menu, harmonogram przyjęcia, tablica z rozsadzeniem, księga gości, pudełko na koperty, podziękowania dla gości, na życzenie wysyłka zaproszeń i podziękowań
  • Zarządzanie listą gości – przyjmowanie potwierdzeń lub odpowiedzi odmownych, zarządzanie listą noclegów, przyjazdów, odjazdów, transferem gości, prowadzenie korespondencji mailowej z gośćmi
  • Organizacja cukierni: ciasta, słodki bufet, tort weselny, umówienie na degustację
  • Organizacja transportu Pary Młodej i gości (również transfer gości z lotniska)
  • Organizacja noclegów Pary Młodej oraz gości, koordynacja przyjazdów i wyjazdów, pomoc w rozmieszczeniu gości w pokojach
  • Zaplanowanie i organizacja czasu wolnego dla gości
  • Opracowanie ilości i rodzajów napojów alkoholowych oraz bezalkoholowych, pomoc w zakupie
  • Zaplanowanie pasujących atrakcji oraz ich organizacja
  • Organizacja poprawin, przyjęć zapoznawczych, przyjęć zaręczynowych, oświadczyn, wieczorów panieńskich i kawalerskich
  • Prowadzenie indywidualnego terminarza ślubnego wraz z planem realizacji poszczególnych zadań
  • Przygotowanie scenariusza uroczystości
  • Koordynacja uroczystości poprowadzona od rozpoczęcia prac usługodawców do 01.00 w nocy lub do końca uroczystości
  • Rozliczenia z usługodawcami

 


Częściowa organizacja wesela

Ta oferta umożliwia Wam ułożenie zakresu usług spełniającego Wasze potrzeby. Możecie na podstawie zakresu usług wymienionego w ofercie „Kompleksowej organizacji ślubu i wesela” stworzyć własny pakiet spełniający Wasze indywidualne potrzeby.

Chętnie zrealizujemy Wasze oczekiwania w zakresie kilku usług bądź zrealizujemy rozbudowany pakiet stworzony w oparciu o Wasze potrzeby. Cena za usługę będzie ustalona indywidualnie w zależności od ilości i pracochłonności zawartych w niej elementów.

 

 


Koordynacja ślubu i wesela

Jedna z najwspanialszych usług jakie może zaoferować profesjonalny konsultant ślubny to właśnie koordynacja ślubu i wesela. Koordynacja przygotowań, ceremonii oraz przyjęcia jest zwieńczeniem kilku, kilkunastomiesięcznej pracy wedding plannera z parą młodą lub jeżeli narzeczeni sami zorganizowali wesele poprowadzenie koordynacji zgodnie z ich oczekiwaniami i usługodawcami, których sami zorganizowali.

Korzystając z koordynacji dnia ślubu i wesela możecie bez trosk o usługodawców i gości w pełni skupić się na przeżyciu tych najpiękniejszych chwil z ukochaną osobą. Również Wasi najbliżsi, zwykle angażowani w sprawy organizacyjne, mogą razem z Wami uczestniczyć w tych magicznych chwilach bez zmartwień o przyziemne sprawy typu, czy fotograf dojedzie na czas i czy na pewno pod dobry adres.

Zakres koordynacji:

  • sporządzenie harmonogramu/planu dnia uroczystości,
  • nadzór nad pracą wszystkich usługodawców zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowach,
  • dopilnowanie terminów i obecności usługodawców, wszyscy usługodawcy otrzymują scenariusz uroczystości i wiedzą dokładnie co i kiedy mają robić
  • transfer gości przyjezdnych z lotniska, dworca, pomoc przy zakwaterowaniu w hotelu, witanie ich w imieniu Pary Młodej i „opieka” nad nimi
  • dopilnowanie przygotowań do uroczystości i wesela. Rozłożenie winietek, prezentów, kart menu, tablicy z rozsadzeniem gości, koordynacja wykonania dekoracji zgodnie z planem
  • koordynacja ceremonii ślubnej, opieka nad gośćmi, pomoc podczas składania życzeń, koordynacja udania się gości do autokarów oraz przejazdu orszaku weselnego, pilotowanie gości jadących własnymi samochodami na salę weselną,
  • obecność od momentu rozpoczęcia przygotowań do godziny 01.00 w nocy lub do samego końca
  • koordynacja przyjęcia weselnego, nadzór nad obsługą, wydawaniem posiłków, uzupełnianiem napojów, alkoholi, pierwszego tańca, oczepin, przewidzianych atrakcji
  • ścisła współpraca z managerem sali w związku z przebiegiem uroczystości
  • pomoc gościom w organizowaniu i przebiegu niespodzianek dla Pary Młodej
  • w razie potrzeby przyklejanie oderwanych obcasów, służenie apteczką, zapasowymi rajstopami, przyszywanie odpadniętych guzików, naderwanych sukienek 😉
  • pomoc w sytuacjach niespodziewanych, rozwiązywanie  bieżących problemów,
  • opieka nad Parą Młodą, spełnianie roli ich osobistego asystenta i „Anioła Stróża”
  • koordynacja wydania ciast, prezentów dla gości
  • koordynacja transportu gości do hotelu lub domu
  • rozliczenia z usługodawcami

 

 


Typowanie lokalizacji

Wybór odpowiedniego miejsca na przyjęcie to jedna z najważniejszych decyzji związanych z organizacją uroczystości weselnych. Prowadzenie rozmów z miejscem weselnym oraz przekazywanie i pilnowanie wszystkich ustaleń jest najbardziej pracochłonnym zadaniem spośród wszystkich spraw weselnych. Lista spraw, o których należy pamiętać, zapytać, ustalić, poinformować, dopilnować jest ogromna.

Macie wizję i marzenia jak powinno wyglądać miejsce Waszego ślubu i wesela? Trudno Wam znaleźć takie, które spełniałoby Wasze oczekiwania? Podzielcie się Waszymi wyobrażeniami z nami. My, uwzględniając Wasze wymagania dotyczące wystroju, standardu, cen, ilości miejsc, odległości od miejsca ślubu, serwowanego menu itp. znajdziemy w naszej bazie najlepszych i najpiękniejszych miejsc weselnych, te spełniające Wasze oczekiwania.

Wspólnie z Wami wybierzemy się do wybranych przez Was lokalizacji w celu pełnej prezentacji ich walorów.

Na Wasze życzenie zajmiemy się również:

– kontaktowaniem się z restauracją w Waszym imieniu i przekazywaniem Waszych ustaleń
– analizą umowy z restauracją i ewentualną korektą zapisów
– pomocą przy wyborze menu,
– doradztwem
– rozplanowaniem miejsca przyjęcia,
– ustaleniem nakrycia stołów,
– koordynacją noclegów gości (jeżeli takie będą)
– przy tej opcji prosimy o udzielenie nam pełnomocnictwa, ponieważ wszystkie ustalenia i Wasze decyzje my przekazujemy restauracji. Nie musicie się niczym martwić. (Oczywiście ustalenia wysyłamy mailowo do restauracji oraz do Was, tak abyście mogli wszystko kontrolować)

Interesuje Was dworek, pałac, ekskluzywny hotel, restauracja, niestandardowe miejsce na przyjęcie, szukacie idealnego miejsca na wesele plenerowe? Chętnie przedstawimy Wam najlepsze miejsca weselne jakie kryje Opolszczyzna, Śląsk i Dolny Śląsk.  Realizujemy również interesujące zlecenia w Małopolsce. Zapraszamy.


Słodkie bufety

Projektujemy, organizujemy i wspólnie z naszymi najlepszymi cukiernikami realizujemy wspaniałe, spersonalizowane i dopasowane do okoliczności i miejsca słodkie bufety, które zachwycają gości na organizowanych przez nas przyjęciach oraz na przyjęciach organizowanych przez Was.

Każdy słodki bufet jest inny i zawsze indywidualnie projektowany pod względem tematycznym, kolorystycznym i okolicznościowym. Staramy się wprowadzać nowości oraz ciągle uatrakcyjniać słodkości zachęcając naszych cukierników do eksperymentowania i szukania coraz to nowych smaków i form.

Słodkie bufety stały się jedną z najbardziej interesujących i nienachalnych atrakcji przyjęć nie tylko weselnych, komunijnych, czy urodzinowych. Niejednokrotnie wzbudzają zachwyt i są wizytówką wysmakowanego i dopracowanego przyjęcia.

 

Pozwólcie się uskrzydlić – a chętnie zaprojektujemy i zrealizujemy słodki bufet na Waszą okoliczność.

Wypożyczamy również naczynia na tworzone przez nas słodkie bufety.

Zobacz nasze słodkie portfolio


Koncepcja dekoracji

Tworząc przyjęcia poszukujemy takich rozwiązań i usługodawców, które zlepione w całość idealnie do siebie pasują stając się harmonijnym odzwierciedleniem wyobrażeń naszych Par Młodych o tym wyjątkowym dniu. Każda realizacja jest inna, jak różne są osobowości naszych klientów oraz ich wspólne, niepowtarzalne historie miłości.

Nasze projekty dekoracji są dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, uwzględniają papeterię ślubną, dekorację osobistą, dekorację miejsca ceremonii oraz miejsca przyjęcia. Wszystkie elementy są ze sobą spójne, dopasowane do Waszych oczekiwań, budżetu oraz miejsca weselnego.

Naszym zdaniem dekoracja jest jednym z najważniejszych elementów, który zapada gościom w pamięci, warto aby był przemyślany.